Alverde “Aloe Vera Hibiskus” šampon

2014. u oktobru sam se ošišala na nešto poput Audrey Hepburn frizure. Prvih mesec dana mi je bilo super zabavno imati tako kratku kosu, prijala mi je promena od dužine do pola leđa na tako kratko, pranje kose je bilo zabavno, a sušenje je trajalo 2 minuta. A onda je frizura počela da se gubi kako mi je kosa brzo rasla. Tada sam se pokajala što sam se uopšte i ošišala i tu moja borba za dugu kosu počinje. Kako bih sprečila sva moguća oštećenja koja kosa može da zadobije i time usporila rast, rešila sam da je negujem kao nikada pre. Otvorila sam kuhinjski ormarić i počela da pravim prirodne maske za kosu. Kako ne bih pobila dejstvo prirodnih maski za kosu, tu je naravno morao doći i prirodni šampon. Alverde “Aloe Vera Hibiskus” šampon nije prvi biljni šampon koji sam koristila, ali je definitivno onaj o kome vredi pisati.

_dsc2818

Namenjen je suvoj i oštećenoj kosi i upravo je on bio pravi izbor za mene, jer je puštanje kose, odnosno nešišanje, uzelo danak kvalitetu mojih krajeva. Kao i svi Alverde proizvodi, ima Natrue sertifikat prirodne kozmetike i ne sadži štetne hemijske supstance.

_DSC4227.JPG

Prvo pranje kose ovim šamponom je bilo veoma prijatno. Miris je osvežavajući, a tekstura providna, nekako fina pod rukom i lepo peni.  Ispira se jako lako, ostavljajući čistu kosu i osećaj škripanja pod prstima.

S obzirom da hladnim danima uvek sušim kosu fenom, posle ovog šampona nije izgledala onako kako uglavnom bude posle sušenja, čupava i isušena. Bila je glatka, svilenkasta, rastresita, svaka dlaka za sebe. Volumena doduše nije bilo jer je kosa nekako dobila na težini, odnosno nekako je lepše padala.
Posle drugog pranja bila je skroz druga priča što se volumena tiče. Kosa mi je dobila volumen i opet je bila onako divna, mekana i laka za češljanje. Kao da se onim prvim pranjem nekako spralo sve što je bilo na mojoj kosi od korišćenja prethodnog šampona i ostavilo svaku dlaku čistu i onakvu kakva zaista jeste, bez maskiranja silikonom koji sadrže većina šampona. Imam utisak da je svako  sledeće pranje ovim šamponom davalo sve lepše i lepše rezultate na mojoj kosi, ali nažalost kratkotrajne. Prvi dan od pranja bi bila stvarno čista i lepa, a već drugi bi izgledala masno. Inače teme počinje da mi se masti tek treći dan od pranja, pa kosu uglavnom operem četvrti, a sa ovim šamponom bi bila “zrela” za pranje već drugi dan. Pogotovo u ovo zimsko vreme kada nosimo kape.
_dsc2815
Pakovanje od plastike koja se reciklira je od 200 ml i može se kupiti u bilo kojoj DM prodavnici po ceni od oko 350 din, često je i na sniženju. Prepoznaćete ga po prelepoj roze boji poklopca i slici cveta hibiskusa.
Hvala što čitate!

1419196135441312291116

2 thoughts on “Alverde “Aloe Vera Hibiskus” šampon

Leave a Reply

