DIY prirodni dezodorans

U ovom postu ću vam opisati kako da napravite najjednostavniji prirodni dezodorans koji ima neverovatnu efikasnost, a pravi se samo od dva sastojka!

_dsc3289

Ukoliko imate problema sa kožom poput crvenila, uraslih dlačica, perutanja… Kokosovo ulje će negovati i hraniti vašu kožu, a soda bikarbona neutralisati neprijatne mirise bez zaustavljanja znojenja.

Za posudu od 25 ml (ja sam koristila potrošenu teglicu Gđica Ptica kremice) potrebne su vam:

ulje

– 2 kašike kokosovog ulja

(ja sam koristila Granum kokosovo ulje)

soda-bikarbona

– 2 kašičice sode bikarbone

Po vašem izboru, uvek možete dodati par kapi eteričnog ulja radi mirisa, ovako će mirisati samo na kokos. Ukoliko želite veću efikasnost, povećajte količinu sode bikarbone.

Preporučujem sterilisanje teglice u rerni pre korišćenja, ja sam je prosto stavila u rernu na par minuta dok sam nešto drugo pekla 🙂

mesanje

Otopljeno kokosovo ulje pomešajte sa sodom bikarbonom, sipajte u teglicu i stavite u frižider.

_dsc3277

Vrlo brzo ćete imati svoj ručno pravljen prirodni dezodorans, koji, sigurna sam, neće vas izneveriti. Možete ga nanositi prstima ili bilo kakvom kozmetičkom špatulom. Ja ga pravim i koristim više od godinu dana i pokazao se kao odličan i u zimsko, i u letnje vreme.

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

2 thoughts on “DIY prirodni dezodorans

Leave a Reply

