Marigold krema za osetljivu kožu

Marigold je među prvim domaćim proizvođačima prirodne kozmetike koji sam isprobala. U ovom postu ću pričati o njihovoj kremi za suvu kožu, koja u mom slučaju spada u najbolje preparate koje sam koristila u nezi lica.

 Imam jako osetljivu kožu koja nikako ne trpi zimu. Hladno vreme i vetar su idealni protivnici elastičnosti i hidratacije moje kože. Predeo oko nosa mi crveni, a čelo, obrazi i deo oko usana mi se perutaju. Dugo mi je trebalo da nađem odgovarajuću kremu za ovakve potrebe, a da pritom ne začepljuje pore.
_dsc4286
Za Marigold sam saznala tragajući za hidrolatom i istražujući hjihov sajt, zaintrigirali su me sastojci kreme za suvu kožu. Izrađena je na bazi ulja organskog nevena koji sami uzgajaju i sadrži niz hranljivih biljnih ulja poput ulja pšeničnih klica, žutog noćurka, koštica grožđa i jojobe, a predivan miris dolazi od eteričnih ulja lavande, geranije, ylang ylanga, palmarose, ruzmarina i eukaliptusa.

 

_DSC4289.JPG

Kremaste teksture i bledo žute boje, lako se razmazuje i brzo upija. Prvi put sam je koristila kao noćnu kremu i ujutru nisam mogla da verujem koliko mi je bila nežna i svilenkasta koža, ten nekako svež, a crvenilo nestalo. Imam rozikasti ten i to crvenilo uvek nekako dođe do izražaja, ali obzirom koliko mi je bila meka i elastična koža posle ove kreme, znala sam da je konačno dovoljno hidrirana i nahranjena potrebnim materijama. Često je koristim i kao kremu za ruke i u toj ulozi je takođe odlična.

_dsc4290

Uz ovu kremu sa Marigold sajta sam poručila još 3 preparata, s tim da su mi predivni ljudi poslali još jedan gratis. O tome više u nekom drugom postu 🙂
Hvala što čitate!

1419196135441312291116

Leave a Reply

