Alverde karmini

U ovom postu pisaću o svojim omiljenim nijansama Alverde karmina. Probala sam ih nekoliko, ali s obzirom da mi se nije dopalo kako mi stoje, završili su kod moje mame koja ima skroz drugačiji ten i njoj stoje savršeno, a ova 3 obožavam i koristim skoro svakodnevno.

_dsc2930

Prvi od ova 3 karmina koja sam kupila, bio je “27 dusty pink”. Privukla me je njegova nijansa, kao što nam i sam naziv kaže – dusty – prljavo roze boja koja vuče na crvenu. Jako topla i lepa boja za leto i super odgovara mom tenu. Nikako mi ne stoje skroz topli tonovi karmina, a ovaj je bio idealan jer je nešto između crvene i roze. Već prvim nanošenjem sam se oduševila kako je kremast i fin, lak za nanošenje i ima jako lep osvežavajući miris.

karmini3

Sledeći je bio “64 pink magnolia” koji, em što me je prvukao nazivom jer obožavam magnolije, bio je najsličniji boji mojih usana, a oduvek sam htela karmin koji bi mi samo malo naglasio prirodnu boju. Ovo je stvarno jedna od najlepših boja karmina koje sam imala i može se videti po slikama da njega najviše i koristim. Postao mi je omiljeni karmin i stajao mi je savršeno. Kao i prethodni, kremast je, lako razmaziv i lak za nanošenje. Dugo stoji na usama, sve dok nešto ne pojedem. Onda obavezno sledi popravka 🙂

_DSC2885.JPG

Poslednji koji sam kupila je prelep tamnoljubičasti “28 deep violet” i iako je samo broj razlika između njega i “27”, boje nisu ni slične. Nikada mi neće biti jasno kojom logikom imenuju ove karmine 🙂 U svakom slučaju, njega sam kupila kada sam uletela u ludilo ljubičastih karmina koji su bili popularni i iskreno, nisam ga često koristila. Dosta je pigmentovan, boja na mojim usnama nekako izgleda tamnije nego što jeste i stavila bih ga za neku baš baš specijalnu priliku za koju bih dobro promislila šta ću da obučem, jer se nikako nije slagao sa većinom moje odeće. Bio je definitivno prejak za moj ten, ali volim eto u nekim prilikama da i njega “prošetam”.

_dsc2900

S obzirom da često ne stavljam olovku ispod karmina, dešava se da se razlivaju po ivici usana, ostavljajući malo neuredan izgled. Zbog svojih prirodnih sastojaka lako se skidaju mlekom za skidanje šminke, tonikom, cvetnom vodicom ili uljem.

_DSC2939.JPG

Karmini na prirodnoj bazi su definitivno jedan od najbitnijih komada šminke, jer ne želimo da oližemo ili progutamo nekakve štetne materije kakve se mogu naći u većini karmina danas. Ove karmine možete kupiti u svim DM prodavnicama – bacite pogled, možda nađete svoju omiljenu nijansu ❤

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

Leave a Reply

