Alverde “Aloe Vera Hibiskus” regenerator

Parnjak ovog regeneratora je šampon “Aloe Vera Hibiskus”, o kome moje utiske možete pročitati ovde. Prelepa roze bočica i osvežavajuć miris su presudili da probam ovaj regenerator u spreju.

Od oktobra 2014. kada mi je kosa bila dužine 5 cm, do sada je izrasla 33 cm. U proseku kosa raste 1 cm mesečno, što kod mene očigledno nije slučaj. Nije da sam joj ubrzala rast, već sam adekvatnom negom sprečila sva lomljenja, pucanja krajeva i bilo kakve probleme zbog kojih bih morala čeśe da je šišam. Za ovaj period od 2014. ošišala sam krajeve 2 puta, i to oba puta na dan mladog Meseca. Mesec svojim rastom utiče na rast svega na Zemlji, pa biste isto tako hteli da se depilirate na dan punog Meseca, jer je od tada u opadanju. Usvakom slučaju, bitno mi je da mi je kosa uvek nahranjena i negovana, a za to se ovaj regenerator koji se ne ispira, našao kao pravo rešenje.

regenerator.JPG

Ovaj sprej koristim tako što posle pranja kose, kad je prosušena peškirom, naprskam sa razdaljine od recimo 20 cm jedno 3 puta svuda po kosi. Kosu rasporedim tako što rukom podignem gornji sloj, ali onako kroz prste, koliko da sprej može da dopre i do dlaka ispod površine. Bitno je ne preterati sa ovim sprejem, malo je dovoljno. Prvi put kada sam ga koristila, natopila sam kosu i posle sušenja je bila bože sačuvaj. Sva ulepljena i prosto se mogao osetiti preparat pod rukom. Sledeći put sam prsnula samo 3 puta i gle’ čuda! Raščešljava se onako mokra bez bilo kakvih problema. Četka prosto klizi kroz vlasi.

Kao i drugi Alverde proizvodi, sačinjen je od isključivo biljnih sastojaka i za to nosi Natrue žig i može se kupiti u svim DM prodavnicama.

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

Leave a Reply

