Marigold mleko za čišćenje lica

U ovom postu ću vam opisati svoje utiske o Marigold mleku za čišćenje lica, domaće proizvodnje na bazi proteina kokosa i pšenice. 

_DSC2923.JPG

Ovo mleko za čišćenje lica sam dobila gratis u svojoj prvoj Marigold porudžbini. Oduševila sam se kada sam ga videla na dnu paketa u kome su bili i ostali proizvodi koje sam poručila, jer sam se dvouila da li da poručim tonik ili ovo mleko i na kraju su oba bila u mojim rukama ^_^

Poznato je da je kokosovo ulje jedan od najboljih preparata koji možete koristiti u nezi lica, a ovo mleko je upravo na bazi kokosovog proteina, što znači da će negovati i hraniti kožu baš kao i kokosovo ulje. Ostali sastojci su pšenični protein, ulje nevena i aloja gel. Lako uklanja šminku, bez razmazivanja i “panda” efekta. Pogodno je i za skidanje šminke na očima – imam jako osetljive oči i baš nikakvih problema nisam imala. Dešavalo mi se da se neka mleka koja sam ranije koristila nekako razmažu po trepavicama, pa je i to posle problem skinuti. Sa ovim to definitivno nije slučaj. Može se utrljati na lice prstima, pa samo posle pokupiti vatom, ili naneti mleko na tupfer  ili parče vate i očistiti lice. Obično posle ovog mleka čistim lice i tonikom ili hidrolatom i primetila sam da ne ostaju nikakvi tragovi na vati, što znači da je mleko stvarno uklonilo sve tragove šminke i lepo očistilo pore.

_DSC2948.JPG

Kao što možete videti na slici, svetlo bež je boje i fine, “mlekaste” teksture. Tečnije od kreme, ali opet ne ni previše. Baš nekako idealno. Prijatno je na koži, lako se razmazuje i daje osvežavajući osećaj. U početku sam mislila da je pogodno samo za skidanje šminke, međutim do sada sam se uverila da jako dobro čisti lice i kada ne nosim šminku, već recimo na kraju dana, volim njime da uklonim sve nečistoće koje su se nakupile. Primećujem razliku kako mi je koža čistija i imam manje mitisera i začepljenih pora.

_DSC2940.JPG

Pakovanje je specifično, nikada ranije nisam videla ovakav poklopac. Trebalo mi je vremena da shvatim kako se otvara 😀 Potrebno je samo povući odvojeni deo poklopca i otvoriće se prostor u sredini za mleko da se istisne iz pakovanja.

_DSC2943.JPG

Pakovanje je praktično u smislu da ne morate da brinete da ćete izgubiti poklopac i što možete da ga otvarate i zatvarate jednom rukom, ali se dešava da kada ga povučete nazad, odnosno zatvorite, istisne se mala količina mleka pod tim pritiskom zatvaranja poklopca. Takođe je i bitno gde ćete ga držati, s obzirom da je deo sa koga zahvatate mleko, odnosno poklopac, u stalnom dodiru sa okolinom. Ovo koje sam dobila je od 50 ml, a u redovnoj prodaji možete nabaviti od 100 ml.

Da zaokružim, ovo mleko je jedan sjajan proizvod, zahvaljuljem Marigold kozmetici na prilici da ga koristim i uverim se u njihov kvalitet!

 

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

3 thoughts on “Marigold mleko za čišćenje lica

Leave a Reply

