Lavandina vodica koja opčinjava

Opčinjava je domaća marka proizvođača prirodne kozmetike koji se bave proizvodnjom sapuna od bele gline, lavandinog ulja i ovih predivnih hidrolata. Sasvim slučajno sam naletela na lavandinu vodicu u Liliju i bez razmišljanja stavila je u korpu. Evo malo utisaka o ovoj fantaziji u bočici 🙂

Naziv marke nije mogao biti bolji, s obzirom koliko me je opčinio miris ovog hidrolata! Čim sam došla kući iz Lilija, prsnula sam pravo na lice i uh.. kakav je to osećaj bio! Momentalno opuštanje i blaženstvo. Nisam mogla da verujem koliko prelepo miriše – na lavandu naravno, ali pošto je koncentrovan miris (jače se oseća nego kada mirišete biljku), kao da ima notu nekih najdivnijih čajnih kolačića. Bar ja imam takav utisak 🙂 Nastavila sam da se prskam na svakih 5 minuta. Znate onaj osećaj  kada kupite neki novi proizvod, pa ne možete da ga se zasitite? E pa, meni je tako bilo sa ovim hidrolatom lavande. Mislim da je to bila ljubav na prvi udisaj, ako tako uopšte i može da se kaže 😀

_DSC2815.JPG

Hidrolat je proizvod destilacije biljaka, bilo cveta, lista, semena, pa čak i korena. Destilacijom se odvajaju svi vodeno rastvoriljivi elementi biljke i tako je dobijen i ovaj od cveta lavande. Imaju idealan ph za našu kožu i zato su jedan od najboljih preparata koji možemo koristiti u nezi lica. Pogodni su za lečenje crvenila, opekotina, bubuljica, akni, afti, zanoktica, uboda insekata… Ma za šta nisu! Bilo kakve promene na koži mogu se tretirati hidrolatom, jer će zbog svog sastava ubrzati proces zarastanja i sprečiti bilo kakve upale.

_dsc2844

Hidrolat se može koristiti i kada nemate nikakve ozbiljnije probleme sa kožom, kao na primer za čišćenje lica umesto tonika ili umesto vode u praškastim maskama. Moj omiljeni način je da samo naprskam lice sa visine i osetim kako hladne kapljice padaju po mojoj koži. Koristim ga i kao aromaterapiju za smirivanje i opuštanje ili za lepši san tako što naprskam posteljinu pre nego što legnem u krevet.

_dsc2854

Korišćenjem hidrolata zaista sam mogla videti poboljšanje stanja moje kože. U ovim hladnim danima često imam jaka crvenila i perutanje. Hidrolat je tu da je smiri i hidrira, a nanošenjem pre hidratantne kreme pospešiće i njen učinak.

Pišite ako ste koristili neke hidrolate i koji biste preporučili, od mene svakako ovaj ima toplu preporuku! ❤

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

One thought on “Lavandina vodica koja opčinjava

Leave a Reply

