Detox maska u novogodišnjem pakovanju

Kao što bi se reklo, Nova godina je tu iza ćoška. Svi već spremaju poklone i iznenađenja, a proizvođači pakuju svoje proizvode u novogodišnja odelca. Jedan od takvih je i Coco natural cosmetics koji, osim što ima najslađe ime na svetu, vredno pakuje svoje proizvode u pakovanja sa prazničnim motivima. Od četiri tipa maske odlučila sam se za Detox, pa evo utisaka.

U ovo doba godine kada se svi nešto častimo, rešila sam da sebe počastim jednim “home-alone” spa tretmanom. Naravno da nije reč o nekakvim skupim preparatima iz spa salona, već o poznatoj Detox masci. Domaće proizvodnje, po pristupačnoj ceni u novogodišnjem pakovanju, stigla je i na moju adresu posle porudžbine preko njihove facebook strane.

efth

Zar nije preslatka ova debeljuškasta teglica? ❤

Prah za masku je napravljen od mešavine 3 prirodna sastojka – aktivnog uglja, zeolita i bentonit gline. Ovi sastojci rade na principu izvlačenja i sakupljanja nečistoća sa kože, obnavljanja ćelija i regulisanja prirodnih ulja kože. Nikada ranije nisam koristila praškaste maske, tako da je ovo bio izazov za mene 🙂 Sva sreća, uputstvo je na poleđini teglice i glasi ovako:

_DSC2824.JPG

Jednu kafenu kašicicu praha pomešati sa dve do tri kašičice vode ili biljnog ulja po želji. Rešila sam da dam šansu Marigold hidrolatu o kome možete više pročitati ovde i da ga koristim umesto vode.

_dsc2848

Mešavina je odmah dobila tamnu boju i kao što piše u uputstvu, potrebno je mešati dok se sastojci ne sjedine i grudvice nestanu. Prateći uputstvo, dobila sam finu kremastu masu.

Lepo se razmazuje po koži i brzo suši. Otrčala sam po fototaparat da se slikam kako bih vam pokazala kako izgleda na licu. Verujte da je na svakoj slici izgledala drugačije pošto sam slikala u toku procesa sušenja 😀

 

Kada se osuši posle 5 do 10 minuta, blago zateže kožu, ali i dalje možete da se nasmejete i pomerate lice. Na nekim mestima sam verovatno nanela deblji sloj, pa se nije skroz ni osušila, ali sam rešila da je svakako isperem. Jedva sam čekala da vidim rezultate!

Nakon ispiranja toplom vodom, imala sam šta da vidim! Ten mi je bio ujednačen, a koža mekana i glatka. Još dok sam ispirala masku pod prstima sam osećala kako mi je lice svo divno i mekano. U uputstvu je pisalo da glina može da izazove crvenilo usled pojačane cirkulacije koju izaziva, međutim, sa mojom kožom inače sklonom crvenilu, to nije bio slučaj. Ten mi je bio beo, ujednačan i svež. Posle par minuta sam primetila kako mi koža izgleda isperutano na obrazima i čelu najviše, ali sam rešila da ne paničim i ne nanosim kremu jer je i u uputstvu pisalo da se ne preporučuje nanošenje kreme bar još sat vremena posle skidanja maske, kako bi koža sama povratila uobičajenu cirkulaciju.

_DSC2835.JPG

Nisam stavljala nikakvu kremu i posle par sati koža mi je i dalje bila glatka i meka, ali se povratilo moje uobičajeno crvenilo oko nosa i na bradi. Naravno da ne očekujem čuda, ali ono što sam očekivala od ove maske se i obistinilo. Iščistila je pore na mom licu i to je ono što je bitno. Sastojci prirodnog porekla koje sadži zaista izvlače nečistoće iz kože i ne uzrokuju iritacije. Preporučeno je korišćenje 1 do 2 puta nedeljno kako bi koža uvek bila zaštićena od nečistoća, a s obzirom da se koristi samo 1 kašičica pri nanošenju, imam utisak da će ova teglica zaista dugo trajati. Dakle, od mene svakako preporuka za ovu masku! 🙂

 

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

Leave a Reply

