Oblepikha šampon

Natura Siberica je ruski proizvođač prirodne kozmetike na bazi biljaka ručno branih na Sibiru. Ovaj šampon je deo njihove Oblepikha kolekcije – mogu se naći šamponi za razne tipove kose, balzami, kupke, maske za kosu, ulja… Cela kolekcija je na bazi pasjeg trna i upakovana u prepoznatljiv dizajn.

 

thujnk

Među širokim izborom šampona, odlučila sam se za ovaj koji je prilagođen svim tipovima kose. Moja kosa je suva na krajevima, a teme mi se masti treći dan od pranja, tako da nisam htela da eksperimentišem sa šamponima za isključivo masnu ili isključivo suvu kosu. Realno gledano, ne treba ni u čemu da budemo isključivi, ali to je neka druga priča 🙂 U svakom slučaju, kasnije će se pokazati da je ovaj šampon bio pun pogodak! Na etiketi piše da daje veći volumen, obezbeđuje potrebnu negu i hidratantnost i čini kosu punijom. Privlačna kombinacija onoga što uglavnom tražim kod šampona.

Dobar šampon prepoznajem po tome što mogu da očešljam kosu dok je mokra. Posle pranja ovim šamponom nisam imala nikakvih problema, četka je prosto klizila kroz vlasi, a nakon sušenja fenom, jeste bila sva raščupana i svaka dlaka na svoju stranu, ali sam bez problema mogla da je pročešljam prstima nauljenim sa par kapi ulja za kosu. Češljanje je dalje proteklo bez bilo kakvih mršenja i čupanja.

_DSC2834.JPG

Ima sjajan poklopac, obožavam ove koje možete prosto otvoriti samo jednom rukom. Nekako olakšava sve i možete lepo da dozirate količinu šampona koju želite da nanesete na kosu. Pošto uvek šamponiram kosu dva puta, prvi put je dovoljna neka osrednja količina šampona da spere onaj prvi sloj nečistoća, a drugi put, kada je već spran najveći deo, dovoljno je samo malo šampona. Jako dobro peni i može lepo da se rasporedi po kosi. Ispira se lako i već u toku ispiranja sam osetila kako mi je kosa mekana, a opet škripi pod prstima. Ne znam za vas, ali ja obožavam taj osećaj ^_^

_DSC2865.JPG

Miris je bobičast, osvežavajuć i baš nekako za ovo zimsko vreme. Nisam imala prilike da mirišem bobice pasjeg trna, tako da ne mogu da garantujem da je to 100% taj miris, ali svakako prelepo miriše. Neki od navedenih sastojaka na listi su ulje pasjeg trna, marokansko arganovo ulje, ulje belog sibirskog lana, ekstrakt ginsenga i kore bora. Ne sadrži veštačke boje i mirirse, sulfate, parabene, silikone niti mineralna ulja. Na etiketi još piše i “Born in Siberia, made in EU”, što znači da su sastojci sa Sibira, ali je pravljen u Evropi.

_DSC2863.JPG

Što se dizajna tiče, malo je reći da je predivan! Prelepa nebo plava boja flašice i etiketa veselih šara sa malom dozom luksuznog zlatnog, čine ovo jednim od najlepših pakovanja koje je dospelo u moje ruke. Zapremina je 400 ml, što je za šampon od 790 dinara koliko sam ga platila u prodavnici ruske kozmetike na Banovom brdu, zaista u redu. Uporediću sa Alverde šamponom o kome možete više pročitati ovde – 200 ml za oko 350 dinara je meni trajalo više od mesec dana. Ovako gledajući, imam ozbiljna očekivanja u vezi sa trajnošću ovog šampona, pa bar dva i po meseca 😀

thuju

Očekivanja u vezi sa ovim šamponom su zaista ispunjena. Volumen je tu, kosa mi dva dana izgleda kao da sam je tek oprala i zaista je meka i sjajna. Odabir šampona je jedna od najbitnijih stvari ako ste neko kao ja, ko pušta kosu i želi da spreči bilo kakva moguća oštećenja, ili ako prosto želite da održavate kosu zdravom i lepom. Da li ste isprobali ovaj šampon i ako jeste, kakvi su utisci? 🙂

 

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

 

One thought on “Oblepikha šampon

Leave a Reply

