Alverde rumenilo

_dsc2855

Ko se boji zime još? 😀 Ukoliko se niste zarumeneli od zime napolju, evo jednog predloga za rumenilo na prirodnoj bazi koji daje prirodan izgled. U pitanju je dobro poznata Alverde šminka koju jako volim i koja se odlično pokazala prema mojoj koži.

_DSC2860.JPG

Imam neviđenih problema sa nanošenjem rumenila i dugo sam se trudila da uopšte i ne pokušavam da ih koristim iznova i iznova. Svaki put kada pomislim – “Hej, pa to je lako, samo pratiš gde su ti jagodice” završim sa nejednakim i preteranim rumenilom na obrazima. Da, obrazima. Retko kad bih se zaustavila na jagodicama misleći – “Ma samo malo da popravim, daj da ujednačim” i tome slično. S obzirom da sam se ranije bavila javnim nastupima, rumenilo je bio neizostavan detalj i zbog toga ga nisam ni koristila privatno. Svaki put kada bih ga stavila, izgledalo bi mi napadno i iskoristiću taj dobro poznat izraz –  nafrakano. Sve do jednog dana kada sam konačno prelomila da kupim ovo rumenilo posle dužeg vremena.

_DSC2862.JPG

U DM-u u kome sam kupila ovo rumenilo, bile su tri nijanse u ponudi. Odlučila sam se za najmirniju, u smislu najmanje roze, jer inače imam rozikast ten i roze rumenilo mi nikako ne bi išlo u korist. Kao što možete videti, ovo rumenilo je u nijansi ’01 apricot’ što znači da je u nekoj kajsijastoj nijansi. Ni previše roze, ni previše narandžasto, ni previše svetlo, ni previše tamno. Oduševila sam se ovom nijansom i rešila da je probam.

_DSC2870.JPG

Obraćajući svu moguću pažnju da ga nanesem kako treba i zadržim se na jagodicama, počela sam sa jako malom količinom. Vodila sam se izrekom “manje je više” i ovo rumenilo je zaista bilo raspoloženo da sarađuje 🙂 Do sada sam već stekla dobru praksu i nanošenje manjom okruglom četkom u 3 poteza je zaista dovoljno. Ne rastresa se pri zahvatanju, već ostaje čvrsto, a na četki ostavlja sasvim dovoljnu količinu da ne morate čak ni da otresete višak.

rfgz

Na mojoj koži izgleda tačno onako kako volim na drugome da vidim rumenilo. Samo par nijansi tamnije od moje kože, daje mi novu formu licu koja mi je prijatna oku. Najčešće ga koristim za neke specijalne prilike, jer se inače ne šminkam svakodnevno. Ovo rumenilo mi se svaki put dopada kada ga stavim, bilo sa roze, ljubičastom ili bež nijansom karmina. Kao da se nekako samo prilagođava i uvek izgleda dobro.

_DSC2881.JPG

Kao i svi Alverde proizvodi, ne sadrži veštačke boje, mirise, konzervanse i druge štetne sastojke, već su dobijeni iz biljaka. To potvrđuje Natrue žig u koji imam poverenja. Ima i jedan poseban sastojak za koji nisam ni verovala da se može naći u kozmetici, a to je turmalin u prahu. Turmalin je poludragi kamen koji osim što daje nijansu ovom rumenilu, pogodan je za obnavljanje kože, pospešuje cirkulaciju i čak kažu da usporava starenje kože. Zaključak je da, pored predivne nijanse koju nam daje na licu, ovo rumenilo i neguje našu kožu.

Rok upotrebe mu je godinu i po dana, ali sudeći kojim tempom ga ja trošim, mislim da će trajati i duže. Koristim ga sigurno duže od pola godine i tek je cvetić koji je bio oblikovan na površini počeo da se gubi. Da li ste probali ovo rumenilo i ako jeste, kakvi su vaši utisci? 🙂

 

Hvala što čitate i srećan vam prvi dan zime! ❤

1419196135441312291116

7 thoughts on “Alverde rumenilo

      1. Nema na cemu 🙂 Imam MUR rumenilo u nijansi Treat cini mi se da je slicno tom samo malo svetlije. Moracu da ih uporedim pa ako nisu bas, bas slicne onda cu ovo da kupim malo kasnije 😉

        Liked by 1 person

Leave a Reply

