Aromatea paket za pravljenje kreme

Mirisi, mirisi… Vraćaju uspomene, stvaraju trenutke i bude razna osećanja u nama. Ovaj post je posvećen jednom domaćem udruženju koje se bavi upravo mirisima, odnosno aromaterapijom i izradom prirodne kozmetike – Aromatea. Pisaću o njihovom kompletu za pravljenje kreme kod kuće, što je jedna fenomenalna stvar! Daje nam priliku da se oprobamo u izradi kozmetike, a i odličan je za sve one koji vole da znaju šta sadrže proizvodi koje koriste.

_dsc2820

Prvo moram da vam ispričam kako sam došla do ovog paketića. Jedne mirne večeri, stiglo mi je obaveštenje da sam ga dobila putem nagradne igre, na koju sam već bila i zaboravila 😀 Trebalo mi je nekoliko minuta da shvatim šta se dešava, jer, znate i sami, učestvujemo u raznim nagradnim igrama, ali da li se nekome ikada desilo da je zaista nešto i dobio? Baceći pogled na njihovu stranicu na facebooku, videla sam objavu mog imena pod brojem 77. Još jednom se taj čarobni broj umešao moj život i doneo mi osmeh na lice. Posle par lepih reči, paket je stigao na moju adresu i evo šta je bilo u njemu.

_DSC2868.JPG

Kutijica za kremu, štapić za mešanje, bademovo ulje, esencijalna vodica i prirodni emulgator na bazi proteina pšenice. Svi sastojci imaju prelep specifičan miris, a naročito vodica od narandže, koja kada otvorite bočicu miriše kao da ste zasekli voćku.

Postupak pravljenja kreme je prilično jednostavan. Najpre sam dezifinkovala kutijicu i štapić za mešanje tako što sam ih potopila u prokuvanu vodu sa malo sode bikarbone. Pustila sam ih da se osuše na toplom, jer bi brisanje krpom moglo ostaviti one sitne dlačice. Kada je sve bilo spremno, počela sam sa mućkanjem 🙂 Prvo treba napraviti dva vodena kupatila – veća posuda sa vodom koja se zagreva i manja posuda koja je zaronjena u ključalu vodu u donjoj posudi. U jedno vodeno kupatilo se stavlja emulgator i bademovo ulje. U drugo esencijalna vodica i greje se do 60 stepeni. Na slikama možete videti kojim se redosledom sastojci dodaju, naravno pripremljeni u vodenom kupatilu. Mešajući sastojke sve vreme, smesa se ubrzo sjedinila i na moje oduševljenje, počela da liči na kremu 🙂 Iako mi se činilo da je i dalje malo retka, fina pena se pojavila i to je bio znak da je krema gotova.

Ono što me oduševljava kod ovog kompleta, su upravo sastojci koje Aromatea kombinuje. Bademovo ulje je veoma poznato po svojim dobrobitima za kožu, naročito suvu i osetljivu kakva je moja. Biljne vodice imaju idealan ph za našu kožu, što pospešuje prodiranje svih hranljivih sastojaka, a da ne pričam o efektima aromaterapije. Ovaj iako citrusni miris, savršeno mi odgovara u ovim zimskim danima.

_dsc2907

Zadovoljna krajnjim izgledom kreme, odmah sam je isprobala. Postoji neki posebno lep osećaj koji me obuzme svaki put kada nešto napravim, a sada sam to što sam napravila, mogla i da koristim u nezi svoje kože. Zimi mi je jezivo suva i ispucala koža na zglobovima prstiju i rešila sam da je isprobam upravo na tom području. Upila je za sekund, što je najbolja stvar kada je mazanje ruku u pitanju. Niko ne voli kada mora da čeka 15 minuta pre nego što dodirne nešto oko sebe 😀 Koža ostaje nežna i hidrirana, a ja presrećna zbog uspešno napravljenog proizvoda koji dodajem svojoj kolekciji za negu kože ^_^

 

Hvala što čitate i hvala Aromatea na ovom iskustvu! ❤

1419196135441312291116

 

3 thoughts on “Aromatea paket za pravljenje kreme

  1. Hej, baš sam se zainteresovala kada sam videla tu ideju za nagradnu igru, drago mi je što si baš ti osvojila! Ja sam letos na radionici kod njih napravila svoju HealthAlt kremicu, bila je odlična. Verujem da je i tvoja!

    Liked by 1 person

    1. Ćao Teodora, hvala na komentaru! 🙂 Moram priznati da ne izgleda kao na slikama na njihovom sajtu, ali ja se mackam evo već par dana i super je! Btw, obožavam da čitam HealthAlt, par proizvoda sam i rešila da probam upravo zbog tvoje preporuke ^_^

      Liked by 1 person

Leave a Reply

