Prvi mesec bloga // Neseser na zimovanju

2

Jedan od značajnih koraka koje sam napravila u prošloj godini je bio započinjanje ovog bloga, koji danas puni mesec dana. Zapravo, nastao je i malo ranije, ali do danas je prošlo prvih mesec dana od same objave. Za mene je to bio vrlo zanimljiv period pun iznenađenja i novih saznanja.

Prezadovoljna pravcem u kom sve ovo ide i uverena da nisam pogrešila što sam uopšte i započela celu ovu priču, odlučila sam se za još jedan korak dalje u svetu bloga. Spremila sam prvi specijalan tekst povodom obeležavanja mesec dana postojanja ovog bloga. Možda se čini kao mala stvar, ali za mene je svakako nešto čemu se iskreno radujem. Ovaj post će biti poseban po tome što neću pisati samo o jednom proizvodu kao inače, već o svim proizvodima za negu kose, lica i tela koje sam koristila na novogodišnjem zimovanju i kakva sam iskustva imala sa njima. O nekim proizvodima ste već imali prilike da čitate moje utiske, a o nekima ću kasnije pisati opširnije. Svi proizvodi imaju moju toplu preporuku i nadam se da će nekima od vas pomoći pri odabiru kozmetike za naredno zimsko putovanje!

_dsc4140_dxo

Putovanja obožavam, pakovanje i ne baš. Bez spiska ne umem da se spakujem. Uvek pomislim – “Daj da ponesem što manje stvari”, ali kako sam večiti paničar da će mi nešto zafaliti, ta odluka uvek nekako dovede do pucanja šavova mog namučenog putnog ranca. Slična stvar je ovoga puta bila i sa kozmetičkim neseserom, jer kako mi koža ne bi podlegla hladnoći, vetru i suvom vazduhu ugrejanih prostorija, odlučila sam se za malu armiju prirodne kozmetike. Evo šta sam smatrala da je neophodno poneti:

ZA KOSU

3

Šampon koji mi je za jako kratko vreme postao omiljeni je Oblepikha šampon za sve tipove kose od Natura Siberica. Ovde možete pročitati moje utiske o njemu, a moram reći da se odlično pokazao i u ovoj situaciji kada nisam baš bila u prilici da se mnogo bavim svojom kosom. S obzirom da kosu inače ne perem na češće od 4 dana, oprala sam je pred sam put i jedno pranje ovim šamponom tokom 6 dana na planini je bilo dovoljno da mi kosa svaki dan bude lepa i čista. Takva mi je i bila računica pri pakovanju, tako da sam šampon ponela u manjoj bočici, umesto u njegovoj originalnoj.

Balzam o kome još uvek nisam napisala recenziju, a svakako planiram jer je jako dobar, je Alverdeov balzam od ši butera i avokada. Koristim ga već mesecima, jer je dovoljna jako mala količina pri svakom korišćenju. Namamio me je upravo činjenicom da sadrži avokado, od kog i sama često volim da pravim maske za kosu. Olakšava češljanje i odlično hidrira moju inače suvu kosu. Po hladnoći i vetru, večitom zamotavanju u vuneni šal i nezaobilaznom hvatanju u rajsferšlus od jakne, ovaj balzam je zaista bio odličan saputnik mojoj kosi u ovim teškim trenucima 😀

ZA LICE

4

“Blago licu mom” od Feshke Gore je krema koja je još jednom dokazala svoju fenomenalnost u borbi ovog preosetljivog suvokošca protiv hladnoće. Moje ranije utiske možete pročitati ovde, a reći ću svakako i da me je oduševila za ovih par dana konstantne izloženosti planinskom (ne)vremenu. Koristila sam je posle svakog umivanja – ujutru, uveče, preko dana, pre šminkanja… Nisam mogla da se odvojim od nje i zaista je sačuvala moju kožu od svih uticaja hladnoće, tople vode i suvog vazduha.

Sledeća fenomenalna stvar koju sam morala poneti uz šminku, je svakako Marigold mleko za čišćenje lica o kome sam i ranije pisala. Osim skidanja šminke, na kraju dana bi uklonilo sve nakupljene nečistoće i ostavilo moju kožu čistom, hidriranom i spremnom za noćni odmor pre još jednog avanturističkog dana.

Jedan od najvećih favorita, nešto što koristim svakodnevno je Opčinjava hidrolat od lavande o kome više možete pročitati ovde. Koristila sam ga za osvežavanje lica i kao parfem, a često ga naprskam na kosu ili posteljinu za lepši san. Nije retko da se osetimo nekako isušeno kada nam postane pretoplo usled sedenja uz vatricu iz peći i tu uskače ovaj hidrolat kao idealan osveživač i prijatan rashlađivač.

Za kraj ove liste, ostavila sam dva balzama za usne, oba od domaćih proizvođača Herbateria i Freshka Gora. Poređenje bi bilo suludo, jer su oba fenomenalna u svojoj nameni. Balzam od nane Freshke Gore osetno hladi usne i to neverovatno prija! Koristila sam ga češće u zatvorenim i toplim prostorijama, dok sam Herbaterijin od čokolade koristila pri izlasku na sneg. Obavezno ih koristim i pre nanošenja olovke i karmina. Oba balzama odlično neguju usne, dugotrajni su i sprečavaju isušivanje i pucanje usana, što se meni redovno dešava ukoliko ne stavim jednog od njih.

ZA TELO

5

Ova lista će biti interesantna po tome što svi proizvodi čekaju svoju solo recenzju 🙂

Marigold kremu za ruke koristim duže vreme i stekla sam naviku da je ne vadim iz torbe gde god išla. Brzo upija, dugotrajno hidrira i hrani kožu i sprečava ispucalost. Pranje ruku bez naknadnog  mazanja ove kreme je postalo nezamislivo, tako da je definitivno bila jedan od preparata koje sam najviše koristila tokom ovog zimskog odmora.

Alverde  sapun koristim već jako dugo, jer se pokazao kao jedan od najboljih prirodnih sapuna koje sam koristila. Dopao se i mom dečku, pa mi uvek traži da kupim ovaj isti kad god potrošimo prethodni 😀 Sve u svemu, ovo je jedan sjajan sapun koji odlično čisti ruke, ne isušuje ih i traje jako dugo. Posle skidanja šminke perem i lice sa njim i tu se takođe sjajno pokazao – lepo peni, skida nečistoće i ostavlja kožu čistom i osveženom.

Herbateria dezodorans je jedno od mojih skorijih otkrića i za sada sam vrlo zadovoljna njegovom funkcijom. Bio je idealan saputnik svakodnevnim aktivnostima, koje, iako je hladno vreme, mogu dovesti do priličnog znojenja. Blagi miris lavande i sastojak od kog sam i sama pravila dezodorans – soda bikarbona, se nalaze i u ovom dezodoransu i to je ono što ga čini tako dobrim u neutralisanju mirisa bez začepljivanja pora pazušne regije.

Za kraj ostavljam fenomenalnu Weledu koja je najnoviji član moje kolekcije prirodne kozmetike. Za tuširanje i negu ruku sam koristila set iz linije za osetljivu kožu sa bademom. Lagana, nežna kupka fino čisti kožu, ostavljajući je mekom i hidriranom bez potrebe za nanošenjem bilo kakvog losiona. Kremu sam držala na noćnom stočiću i nanosila je svako veče pred spavanje, kako bi mi preko noći dubinski hidrirala kožu. Predivan bademasti miris me je opuštao i uspavljivao. Kremu za pelesku zonu sam zapravo kupila na zimovanju, jer sam naletela na fenomenalnu akciju 1+1. Čitala sam sjajne utiske o ovoj kremi i rešila da je probam u periodu kada mi je zaista tako nešto i trebalo. Odlična je protiv iritacija i isušivanja kože, pa čak i smirivanju bubuljica. Svojom formulom namenjenoj bebinoj koži, nežno smiruje kožu i sprečava bilo kakve reakcije na spoljne uticaje.

 

Nadam se da vam se dopada ovaj post, a volela bih da čujem i vaše utiske ako ste probali neki od ovih proizvoda! ❤

Hvala što čitate i srećan Božić!

1419196135441312291116

2 thoughts on “Prvi mesec bloga // Neseser na zimovanju

Leave a Reply

