Herbateria body buter – lavanda

_dsc4340

Sigurna sam da je Herbateria dobro poznata svima koji vole i koriste prirodnu kozmetiku. Meni je od skoro postala favorit među domaćim brendovima i u ovom postu ću vam pisati utiske o njihovom fenomenalnom buteru za telo.

_dsc4349

Za početak ću reći da nikako nisam ljubitelj svakodnevnog nanošenja losiona ili mleka za telo. Radije volim da pustim da priroda odradi svoje i da mi koža sama proizvodi neophodna ulja i neguje samu sebe. U zimskom periodu neophodno ju je malo “pogurati” i dati joj negu od spolja, tako da sam morala pronaći mazalicu koja će imati dugoročan učinak i neće biti potrebe da je koristim svaki dan. Kao idealno rešenje, rešila sam da probam neki od butera za telo koji su danas sve popularniji. U početku nisam znala za koji da se odlučim – ši buter, kakao buter, ovaj buter, onaj buter… Izbor je, složićete se ogroman, a pošto sam neko ko će uvek radije dati šansu domaćem proizvođaču, odlučila sam se ovaj Herbaterijin. Mazalice za telo koristim uglavnom uveče pred spavanje, tako da me je opuštajuća lavanda najviše privukla. Ovde možete videti čitav izbor raznih mirisa u ponudi. Prirodni miris kakao butera koji sadrži se takođe oseća, što ovaj buter čini još prijatnijim čulu mirisa.

_DSC4345.JPG

Kada pogledate čitavu listu sastojaka, zaista je teško odoleti ovakvom preparatu. O kakao buteru sam čula vrlo pozitivne utiske kada je sunčanje u pitanju – neguje i hrani kožu i pospešuje dobijanje tamnijeg tena. Shvatila sam da nikako ne može biti loš ni u zimskom periodu, a kasnije se pokazalo da je i više nego delotvoran. Ši buter je nešto potpuno novo u mojoj kolekciji prirodne kozmetike i vrlo brzo je postao još jedan favorit kada je nega kože u pitanju. Dubinski hidrira i neguje kožu, što se odmah prepoznaje. Pored ova dva butera koji su zastupljeni većim delom, tu je još i fenomenalna kombinacija biljnih ulja. Bademovo ulje je poznato kao jedan od najboljih preparata za negu kože, najčešće za osetljivu kožu lica. Smiruje je, hidrira i osvežava. Ulje jojobe je veoma delotvorno za eliminisanje fleka na koži, tako da je odlično ukoliko ste imali neku bubuljicu ili uraslu dlaku, a let’s face it – svi smo. Avokado je moj favorit u nezi kose, a za kožu sam čitala da je njegovo ulje veoma regenerativno, jer prodire duboko u kožu i dubinski je hrani i hidrira. Maslinovo ulje omekšava kožu, daje elastičnost i ima antiupalno dejstvo, tako da je pogodno za nas osetljivce. Eterično ulje lavande je tu “da zamiriše”, ali je i ono svakako dobro za kožu. Nega uljima je nešto najbolje što možete podariti svojoj koži i kada bih nabrajala sve dobrobiti ulja koje ova mazalica sadrži, ne bi se video kraj ovom tekstu 🙂

_DSC4363.JPG

Tekstura je veoma gusta i ako vam pakovanje stoji na hladnom nećete ništa istisnuti, jer se buteri stežu. Ukoliko vam stoji, u mom slučaju u najtoplijoj prostoriji – kupatilu, nećete imati tih problema. U zavisnosti od topline prostorije, nekada možete videti komadiće butera koji se tope pri prvom kontaktu sa kožom. Toplo preporučujem nanošenje na vlažnu kožu radi lakšeg razmazivanja. Upija za nekih 10-ak minuta, a dok ne upije možete prosto osetiti kako se topi i ravnomerno raspoređuje po koži.

_DSC4393.JPG

Za moju inače suvu kožu, dovoljno je nanošenje na 4 do 5 dana i stvarno mislim da češće nema ni potrebe, jer zaista dugotrajno neguje kožu. Ovo pakovanje će mi potrajati, a ako ste i vi koristili neko od ovih butera, pišite mi koji bih miris mogla sledeći da isprobam! Od mene lavanda svakako ima toplu preporuku! ❤

 

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

2 thoughts on “Herbateria body buter – lavanda

  1. Ja obožavam Herbateria vanila i čokolada butere, ne znam koji mi je bolji 🙂 Lavandu još nisam probala, ali Fresh jesam ovog leta. Odlični proizvodi po vrlo prihvatljivim cenama, nema greške.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

