Weleda kupka – badem

_dsc4590

If in doubt, choose pink! Roze pakovanje u kombinaciji sa fantastičnim kvalitetnim prirodnim preparatom činilo se kao nešto čemu nisam mogla odoleti. Prosto se “lepim” za roze stvari, pa je i ova predivna Weleda kupka morala biti logičan izbor. Evo malo utisaka.

_DSC4632.JPG

Ljubiteljima prirodne kozmetike Weleda je poznata po kvalitetnim kozmetičkim preparatima sa sastojcima većinom organskog porekla. Duže vreme sam razmišljala da počnem da koristim neki od njihovih proizvoda i s obzirom da je moja koža jako osetljiva i suva, čitajući HealthAlt i Teodorine veoma pozitivne utiske, ova kupka se činila kao upravo ono što mi treba u zimskom periodu. To što je pakovanje nežno roze boje je svakako bio plus za ovu kupku i bez mnogo razmišljanja sam rešila da je kupim i probam. Već posle prvog korišćenja koža mi je bila glatka i meka i nije bilo potrebe za dodatnim leave on preparatima. Često mi se dešava da mi kupke dodatno isuše kožu i izazovu svrab i perutanje, što sa ovom nikako nije bio slučaj, već naprotiv. Pravila mi je društvo i na zimovanju i svakodnevnim korišćenjem koža mi je bila hidrirana i negovana i nije bilo potrebe praviti mesta za losion, mleko ili buter za telo.

_DSC4622.JPG

Ono što je čini toliko dobrom su njeni sastojci i koži prilagođen PH. Od aktivnih sastojaka prisutni su organsko ulje badema i ši buter – česti sastojci mazalica za telo. Oba su zaslužna za hidrataciju, elastičnost i mekoću kože, dok je drugi sastojci dobijeni isključivo iz biljaka nežno čiste bez narušavanja odbrambenog sloja kože. Kao dokaz tome, ova kupka nosi Natrue žig. Spomenuću nekoliko koji su mi bili zanimljivi:

  • Coco-glucoside je kombinacija kokosovog ulja i glukoze i ima funkciju čišćenja kože
  • Disodium cocoyl glutamate je kombinacija kokosovog ulja i fermentisanog šećera, zaslužna za čišćenje kože i stvaranje pene, naročito pogodna za osetljivu i alergijama sklonu kožu
  • Carrageenan je ekstrakt od jestive crvene morske trave zaslužan za zgrušavanje i teksturu kupke
  • Xanthan gum je često korišćen prirodni aditiv u hrani, kombinacija fermentisanog šećera i određene vrste bakterije

Na kraju liste možete videti Parfum koji je predivan bademasti miris dobijen od esencijalnog ulja badema. Sastojci jesu namenjeni prvenstveno osetljivoj, ali je mogu koristiti i osobe sa drugim tipovima kože. Pogodna je i za intimnu regiju, jer ne izaziva iritacije.

_DSC4638.JPG

Tekstura kupke je prilično tečna, pa sam više puta proveravala da li sam kupila kupku ili pak mleko za telo 😀 Ne peni puno, ali se lako razmazuje po koži, lako spira i nije potrebna velika količina pri korišćenju. Miris se ne zadržava na koži, već opušta pod tušem. Za kraj ću spomenuti da ova kupka spada u proizvode nešto višeg cenovnog ranga i košta 1050 dinara.

Nadam se da vam se dopada ovaj post, ova kupka svakako ima moju preporuku! Pišite mi vaše utiske ako ste je koristili, pretpostavljam da su pozitivni! ❤

Hvala što čitate!

1419196135441312291116

Leave a Reply

